Rekisteröityminen ja verkon käyttö

  • Tilauksen tekeminen Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä. Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki kerää tuolloin asiakkaalta tarpeelliset henkilötiedot tilauksen toteuttamiseksi.
  • Tilauksen yhteydessä tai muutoin asiakas voi kuitenkin rekisteröityä Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki asiakkaaksi, jolloin asiakas hyväksyy henkilötietojensa liittämisen Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piirongin asiakasrekisteriin. Tämä yksinkertaistaa tilausten tekemistä jatkossa ja mahdollistaa sen, että asiakas näkee omalla sivullaan rekisteröitymisen jälkeen tekemänsä tilaukset.
  • Asiakas voi myös halutessaan liittyä Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki VIP-asiakkaaksi nimenomaisesti ilmoittamalla halustaan saada uutiskirjeitä ja tietoja tarjouksista sähköpostiinsa. Asiakas hyväksyy tuolloin sen, että Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki kerää asiakkaan yhteystiedot VIP-asiakasrekisteriinsä.
  • Käyttämällä Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki verkkopalvelua, -kauppaa tai rekisteröityessäsi Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki asiakasrekisteriin sitoudut:
    • käyttämään verkkopalvelua ja –kauppaa näiden yleisten ehtojen mukaisesti;
    • hyväksymään Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piirongin yleiset ehdot ja tietosuojaperiaatteet;
    • antamaan itsestäsi todenmukaiset tiedot sekä muuttamaan tarvittaessa näitä tietoja;
    • hankkimaan huoltajan suostumuksen tilauksellesi, mikäli olet alle 18-vuotias;
    • huolehtimaan siitä, että salasanasi ja käyttäjätunnuksesi pysyvät salassa sekä olemaan luovuttamatta niitä kenellekään sekä vastaamaan siitä, jos joku muu käyttää käyttäjätunnustasi ja salasanaasi verkkokaupassamme; sekä
    • välittömästi ilmoittamaan Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironkiin jos käyttäjätunnuksesi tai/tai salasanasi ovat joutuneet kolmannen osapuolen tietoon, jolloin Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki varaa oikeuden poistaa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi välittömästi käytöstä.

Tilauksen sitovuus

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tuotteiden ostaminen tapahtuu lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin. Seuraa verkkokaupan antamia ohjeita tilauksen loppuunsaattamiseksi. Tilauksen vahvistussivulta näet ostostesi loppusumman sisältäen kaikki verot ja toimituskulut.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki on lähettänyt sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Kuluttajalla on ennen tilauksen toimitusta oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse peruuttaa tilaus kokonaan tai osin. Tilauksen toimitus on tapahtunut, kun kuluttaja on vastaanottanut tilauksen tai ilmoituksen siitä, että tilaus on noudettavissa postista.
Yhteydenpito tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Ammattitaitoinen henkilökuntamme palvelee ja auttaa asiakkaita mielellään kaikissa tiedusteluissa sekä tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo 10-17 asiakaspalvelunumerossamme 0400-279250 Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected]

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (24% tai 14 % tai 10 %).
Postimaksu per tilaus on Suomeen 6,50 euroa, yli 35 kg lähetyksistä perimme lisämaksun.

Toimitusehdot

Mikäli tilattua tuotetta on varastossamme, arvioitu toimitusaika postitse on noin 2-5 arkipäivää. Koska myymme samanaikaisesti tuotteita myös myymälöissämme, verkkokaupan saldot päivittyvät viiveellä. Siten vaikka verkkokauppa näyttääkin, että tuotetta olisi varastossa, tilauksen käsittelyn yhteydessä voidaan huomata, että kyseinen tuote on tilattava tai loppunut.

Tilatut tuotteet voi myös noutaa myymälöistämme postituksen sijaan.
Ilmoitamme tuotteen sivulla, jos kyseessä on rajoitettu tuote-erä, jos tuote on kokonaan loppunut tai jos meistä riippumattomista syistä tuotteen toimitusaika pitkittyy.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti saada tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan toiveen, mikäli mahdollista.

Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki toimittaa tuotteita tällä hetkellä vain Suomeen.

Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta ylivoimaisesta esteestä, jota se ei olisi voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi esteeksi katsotaan mm. tuonti- ja vientikiellot, työtaistelutoimenpide, henkilökunnan sairastuminen, viranomaisten päätökset, laite- tai henkilöstöön liittyvät ongelmat, viivästyneet toimitukset, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä kuluttajalla että Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piirongilla oikeus purkaa etämyyntisopimus ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia.

Maksuehdot

Verkkokaupan maksut toteutetaan käyttämällä seuraavia maksuvaihtoehtoja:

Klarna Checkout –palvelu – vain suomalaisille kuluttajille

  • Klarna Checkout –palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
  • Käytössäsi ovat seuraavat maksutapavaihtoehdot: Klarna lasku, Klarna tili, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia).
  • Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät täältä. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771.

Muut maksuvaihdot – kuluttajille ja yrityksille

  • Maksaminen Visa Electron tai Mastercard -kortilla
    • Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironkiin.
    • Klarna Oy, y-tunnus: 2247127-6, yhteystiedot:
 Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki 
Puhelin: +358 9 42599770
  • Maksaminen verkkopankkitunnuksilla
    • Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
  • Maksu laskulla – vain yritykset ja kaupungit
    • Voimme laskuttaa kaupunkia/kuntaa ja yritysasiakkaita. Laskutuksesta tulee sopia Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piirongin kanssa erikseen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse arkisin klo 10-17 numeroomme 0400-279250.

Tuotteen vaihto ja palauttaminen

Pyydämme huomioimaan tilausta tehdessä erityisen tarkkaan tuotteiden mitat, jotta kokoon liittyvät, turhat palautukset jäisivät verkkokaupoilta pois. Tämä on pyyntö kohti ympäristöystävällisempään verkkokauppaa.

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa sen toiseen kokoon tai väriin tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta postitse. Palautus on sinulle ilmainen. Vaihto ja palautus ei ole mahdollista elintarvikkeiden kaupassa eikä niitä sisältävien lahja/tuotepakkausten kohdalla.

Ilmoita palautuksesta tilauksen mukana tulevalla asiakaspalautuslomakkeella, liitä se täytettynä palautettavien tuotteiden mukaan. Jos haluat vaihtaa tuotteen, ilmoita siitä aina myös joko sähköpostitse asiakaspalveluumme [email protected] tai puhelimitse asiakaspalveluumme 0400-279250 arkisin klo 10-17.

Asiakaspalvelumme parantamiseksi on erittäin tärkeää, että merkitset syyn palautukselle käyttäen palautuslomakkeessa olevia numerokoodeja.

Palautusosoite:

Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki, Soramäentie 1, 15880 Hollola

Vie asiakaspalautus Postiin/Matkahuollon toimipisteeseen (riippuen siitä, minkä toimitustavan valitsit tilauksellesi) ja pyydä kuitti palautuksestasi. Muista säilyttää kuitti, kunnes saat meiltä sähköpostiisi vahvistuksen vastaanotetusta asiakaspalautuksestasi. Emme korvaa palautuksen aikana kadonneita lähetyksiä, ellei asiakkaalla ole kuittia palautuksesta.

Huomioithan, että asiakaspalautuksen saapuminen verkkokaupalle vie yleensä 3-10 arkipäivää. Saat aina ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautukset hyvitetään tilillesi Klarnan maksujärjestelmässä noin viikon kuluessa siitä, kun asiakaspalautuksesi on käsitelty.

Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitetaan uusi toimituskulu.

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja palauta se meille näitä ohjeita noudattaen. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palautuskulut, yhteensä 20 euroa, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme. Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen peruminen.

Mikäli olet tilannut räätälöidyn lahjakokonaisuuden joka sisältää elintarvikkeita, ei tuotteella ole vaihto- eikä palautusoikeutta paitsi, jos tuotteissa on ilmennyt virhe. Mikäli palautat virheettömän räätälöidyn lahjakokonaisuuden joka sisältää elintarvikkeita, emme palauta tuotteen ostohintaa, minkä lisäksi veloitamme asiakkaalta myös palautuspostimaksun.

Tuotteet voi vaihtaa tai palauttaa myös myymäläämme. Maksupalautus tulee kuitenkin Klarnan maksupalvelun kautta tilillesi.

Joskus tuote saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta rikkoutua postikuljetuksen aikana. Tämän vuoksi on hyvä jo pakettia noutaessa tarkistaa tuotteen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postissa heti asiasta vahinkoilmoitus ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta. Rikkoutuneet tuotteet palautetaan Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piirongille näiden palautusohjeiden mukaisesti.

Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotteita asiakkaalle tai poistaa asiakas asiakasrekisteristämme, mikäli asiakas toistuvasti rikkoo yleisiä ehtojamme tai näitä asiakaspalautusehtoja.

Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai muutoin ei ole jälleenmyyntikuntoinen, Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piironki ei ole velvollinen palauttamaan tuotteen täyttä hintaa.

Reklamaatio

Tarkastakaa saapuneen tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu.
Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse arkisin klo 10-17 asiakaspalvelunumeroomme 0400-279250.

Tuotteessamme on virhe esim. silloin, jos se on vastaanottaessa vahingoittunut. Tavaran virheenä ei pidetä tavaran luonnollista kulumista eikä myöskään sitä, jos tavara on vahingoittunut tai esim. kutistunut, koska sitä ei ole käytetty tai pesty annettujen ohjeiden mukaisesti. Peitteiden ja tyynyjen nyppyyntyminen tai nukkaantuminen kuuluu neule- ja villapeitteidemme sekä tyynyjen luonnolliseen kulumiseen.

Virheellinen tuote tulee palauttaa asiakaspalautusohjeidemme mukaisesti. Saatuamme palautetun tuotteen vaihdamme sen joko uuteen tuotteeseen tai palautamme tuotteen hinnan.

Asiakkaan velvollisuus on ennen tilauksen tekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Kinnarin Tilatoimi Oy / Pioni ja Piirongin verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa etämyyntisopimusta tai siihen liittyviä ehtoja koskevat riidat ja erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Jos riita tai erimielisyys päätyy tuomioistuimeen, riita käsitellään kotipaikkasi tuomioistuimessa Suomessa.